poniedziałek, 13 maja 2013

Metamorfoza samej siebie?

Bycie mamą to czas pełen obowiązków i bycia na dyżurze 24h na dobę. W takiej codzienności łatwo zapomnieć o sobie.
A przecież szczęśliwa mama to mama spełniona. Rodzina, mąż, dziecko czy dzieci dają siłę i radość. Chciałabym jednak prosić WAS drogie panie, kobiety, matki abyście nie zapominały o sobie, o spełnianiu swoich marzeń. Ja wiem, ktoś powie, łatwo ci mówić: ' znajdź czas dla siebie, spełnij swoje marzenia', kiedy? Ja to nazywam w tzw. "międzyczasie" i mówię Wam z ręką na sercu że "czas dla siebie" dodaje nam nowej energii, nowego spojrzenia na życie. Przypominam i walczę ze stereotypem "matki Polki", zabieganej, zaniedbanej. smutnej. STOP! Pokażmy innym, że można! Że "matka Polka" nie jest stereotypowa, że może przejść metamorfozę samej siebie.

To wymaga czasu, ja to wiem, ale wiem, że warto!

Ja spełniam moje marzenia. W tzn. wyżej wspomnianym 'międzyczasie' dzielę się z kobietami wiedza na temat właściwej pielęgnacji, upiększam je wykonując makijaże;) Robię to o czym zawsze marzyłam. To daje mi dodatkową siłę do wykonywania codziennych obowiązków. Mam dodatkową porcję pozytywnej energii, którą zarażam swojego 9 miesięcznego synka;)

Zacznij metamorfozę samej siebie już dziś! Trzymam kciuki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz