niedziela, 3 marca 2013

Fotoprezenty

Lubię jak coś jest wyjątkowe i niepowtarzalne, szczególnie jeśli chodzi o prezenty. Wcześniej jakoś sceptycznie podchodziłam do takich wynalazków jak fotoprezenty, do czasu jednak kiedy sama poszukiwałam kartek na święta. Oglądałam i oglądałam i zdecydować się nie mogłam, bo wszystkie były jakieś takie mało wyjątkowe jak na pierwszą Gwiazdkę Juliana;). Stwierdziłam - dlaczego nie zrobić samemu?
Nie musiałam długo szukać- firm oferujących na rynku takie usługi, jest bardzo wiele. Potrzebna była tylko sesja zdjęciowa synka i efekt był 'magiczny', cała rodzina była szczęśliwa, że może mieć karteczkę z Juliankiem;)

Fotoprezenty - kalendarz, kubek, poduszka oraz masa innych to alternatywa do tego, co spotykamy na co dzień w sklepach. Osoba, która otrzymuje od nas taki upominek jest mile zaskoczona. Takie prezenty mogą być na każdą okazję: urodziny, święta, imieniny, Walentynki, czy Dzień Kobiet. Trzeba tylko wziąć pod uwagę, że niekiedy czas realizacji jest nieco dłuższy i trzeba zamawiać z odpowiednim wyprzedzeniem, aby czas realizacji plus czas dostawy wypadł przed planowanym 'obdarowaniem' kogoś bliskiego z powodu jakiejś okazji.

Mogę polecić kilka stron - ostatnio zamawiałam kalendarz na http://www.fotokalendarz24.pl/, oraz poduszkę i kubek na http://www.foto4u.pl/. Jakoś wykonanych prezentów jest w porządku a czas realizacji błyskawiczny. Jeśli chodzi o kartki to zamawiałam z http://uslugifoto.tesco.pl/. Sam produkt jest ok, natomiast miałam trochę problemów przy jego odbiorze - punkt foto w lubelskim Tesco był czynny bardzo rzadko, o czym nie informowali klientów - przyjeżdżałam i dowiadywałam się, że nie mogę odebrać. Mam nadzieję, że skutecznie wpłynęłam na jakość obsługi klienta i 'usterka' została naprawiona;).


2 komentarze:

  1. Dokładnie:) Jak moja siostra urodziła Hubercika i Adrianka to zrobiłem jej kalendarz na cały rok z ich zdjęciami:) radość była przeogromna i ma go do dzisiaj:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to przyjemna niespodzianka i pamiątka na całe życie;)

      Usuń